Dziewczęca stylizacja - przywołuję wiosnę :)

  Pogoda za oknem jest okropna! Jeszcze tydzień temu śmigałam w spódniczce i miałam nadzieję, że wiosna tuż tuż. Niestety, bardzo się zawiodłam. Także postanowiłam przywołać wiosnę i pokazać Wam - niestety na tle tapety, jak byłam ostatnio w szkole ze względu na okoliczności związane z Misterium Paschalnym. 

bluzka - h&m
spódniczka - cropp
sweterek - camaieu
zegarek - e-ribbon
chusta - prezent.

Skromnie, ale o to chodziło. Jak Wam się podoba? :) Co byście zmieniły? :) Pewnie jesteście bardziej doświadczone niż ja :D

15 komentarzy:

  1. zarzuciłabym rajstopki szare :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś w dziesiątkę! :D właśnie miałam dokładnie szare rajstopki! :D

      Usuń
  2. jakie masz chude nogi ;o woooow ;D Zgrabnie ! ;D i ja bym nie zmieniła nic ;))

    dam znać na pewno, bo ciekawa jestem niesamowicie ;D może akurat wyjdzie to na dobre włosom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście dziewczęco i bardzo ładnie :)

    a na włosy polecam m.in. pokrzywę i skrzyp ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jak cudna spódniczka
    *,* obserwujemy ? ja już ;]
    capsule-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja znakomita.: )
    Pięknie ta spódniczka wygląda z białą bluzką. ; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka! Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tak :)? To na penwo by Ci sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo skromnie, dziewczęco i ze smakiem.
    piękny zegarek!

    OdpowiedzUsuń