Mleczne hybrydki

Na rozpoczęcie roku do liceum postanowiłam już po raz ostatni zrobić sobie hybrydki. Nie wiedziałam do końca, jakie nastawienie jest do malowania paznokci w nowej szkole, więc postanowiłam na mleczny kolor. Pierwszy raz miałam robione je techniką mieszane, czyli dwa róże kolory nałożone na siebie utworzyły taki oto kolorek.



Niestety, zdjęłam je sobie "ręcznie", czyli zdrapałam hybrydkę i mam strasznie zjechane paznokcie, że nawet polerka nie pomaga :( Rozdwoiłam sobie paznokieć do granic możliwości, a nie było takiej potrzeby. Moja głupota.

Jak wam się podoba?:)

9 komentarzy:

  1. Świetny kolor i delikatny.
    Uwielbiam hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor :) do szkoły w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor bardzo fajny:),ale jak dla mnie hybrydy powinny być o wiele cieńsze.

    Polecam odżywkę Eveline mi pomogła (nosiłm paznokcie przedłużane żelem przez 2,5 roku bez przerwy )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)

    Więcej informacji na moim blogu:
    http://martusiowykuferek.blogspot.com/2014/01/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach wyglądają ładnie.

    A na tych z boku widzę, że masz włosy bardzo podobne do moich. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne lubie taka dlugosc paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne! ;) takie naturalne ;)

    Wpadnij do mnie! ;D
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne mani, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń