Podsumowanie planu mobilizacyjnego na ferie :)

 Ferie niestety się kończą. Nie chcę, nie chcę, nie chcę wracać do szkoły! Pocieszam się, że niedługo święta, potem testy i wakacje! <3 No nic, być może ktoś pamięta post sprzed dwóch tygodni, w którym to postanowiłam zrobić listę planów na ferie aby mieć swego rodzaju formę mobilizacji. Dawno nie spędziłam tak dobrze tego czasu :D ALE DO RZECZY!

Numer 1. Duuużo czasu spędzać z przyjaciółmi i chłopakiem. Iść na lodowisko pięć razy!
/ ZABAWNA BYŁAM. Nie no, na lodowisku nie byłam (moja mama zna akurat inną wersję wydarzeń) Za to z chłopakiem i przyjaciółmi spędziłam tyle czasu ile dałam radę. Sądzę, że dość dużo :)

Numer 2. Przeczytać Krzyżaków. Dwa tomy przez dwa tygodnie, czy dam radę?  Moje dwa tomy mają razem jakieś 600 stron. Liczę 14 dni na czytanie, no wynosi w przybliżeniu 45 stron na dzień. Oby czcionka była duża! :)
/ Przeczytałam cały pierwszy tom, drugi pojechałam po streszczeniu. (i nadal na nim jadę)

Numer 3. Napisać charakterystykę na język polski. Zrobić test z matematyki. Spisać wszystkie wzory matematyczne, zebrać ogólną wiedzę historyczną i geograficzną.
/ Charakterystyka jest w trakcie pisania, test prawie odrobiony. Wzory gdzieś mam, a historia i geografia? Śmiech na sali.

Numer 4.  Obejrzeć przynajmniej trzy dobre filmy. Iść do kina.
 / Obejrzałam dwa dobre filmy, do kina niestety nie dotarłam.

Numer 5. Napisać sześć postów na blogu.
/ HOHOHO, co jak co, ale idealnie zostało opublikowane sześć punktów (nawet tego nie liczyłam) :D
Numer 6. Zgrać na płyty system laptopa. Odkładam to już cały rok. Musze się w końcu do tego zabrać.  
/ O tym to całkowicie zapomniałam.

Numer 7. Iść do lekarza, powtórzyć badania, w y z d r o w i e ć. Odzyskać dawny głos. (brakuje mi cię XD)
/ Byłam u lekarza, prawie wyzdrowiałam. Głos nadal leczę, badania mam zlecone za miesiąc.
 
Numer 8. Wyleczyć buzię z uczulenia i trądziku. (o tym kilka słów niżej) 
/ Uczulenie zażegnane, trądzik na dobrej drodze.



A Wy? Spędziliście, lub zamierzacie spędzić swoje ferie należycie? ;)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje ;) Ja w tym tygodniu odpoczywałam, a w tym chcąc nie chcąc będę musiała się uczyć :) Jaka chuuuudzina z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam planów na ferie :) Jeszcze na nie czekam :( Śliczne zdjęcia . Super oczyy .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam planów bo i tak ciągle bym w domu siedziała :<

    OdpowiedzUsuń
  4. No to plany w polowie wykonane :))
    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry plan, powodzenia w realizacji:) zwłaszcza lodowisko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ferie dopiero przede mną ale też postanowiłam zrobić sobie taką listę zadań na te dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty masz ładne oczy <3 ja miałam obejrzeć filmy i nic nie obejrzałam, a za Krzyżakami to ja średnio przepadam :/ nienawidzę książek historycznych, ale bądź co bądź przeczytałam dwa tomy w dwa dni :))

    OdpowiedzUsuń