Azjatyckie kremy BB

  Prawie miesiąc mnie tu nie było, blog zaczął umierać śmiercią naturalną. No cóż, nie miałam za bardzo czasu, ani chęci. Z ostatnich dni wakacji starałam się korzystać na całego, a teraz jestem w liceum. W pierwszej klasie nie ma profili, więc jest prościej, ale ukierunkowana jestem na polski i historię :) Strasznie jestem zmęczona, więc nie wiem czy będę tutaj regularnie zaglądać.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje zdobycze ze strony Asianstore.pl




Próbki, ponieważ pełnowymiarowe azjatyckie kremy BB są dostępne przez internet, I DROGIE :) Kupując próbkę mamy możliwość dopasowania koloru i znalezienie swojego ideału. Powiem na wstępie, że wybierałam odcienie jasne, no i są aż za jasne :D

Przy czasie opowiem Wam o nich więcej, muszę przygotować post o włosach. Tyyyle się zmieniło! :)

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa opinii bo myślałam nad zakupem takiego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Nie miałabym do nie zaufania... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)
    Nie używam kremów BB, a jeśli już to rzadko. Mimo wszystko te mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń