Balsam do włosów z apteczki babuni

  Że na włosy zwracam największą uwagę to chyba nie musze mówić. Pokutuję nadal rok prostowania. Zauwazyłam jednak, że kiedy były bardziej zniszczone lepiej się kręciły. A teraz? Strasznie ciężko mi uzyskać skręt, który się nie rozjedzie. Muszę zużyć 1/4 butelki mojego ulubionego specyfiku. Jakiego?! :D



Balsam do włosów z apteczki babuni. Bardzo znany w blogosferze, szczególnie kręconowłosym. Baardzo długo szukałam go po drogeriach na mieście, kiedy ujrzałam go w Rossmannie za śmiesznie niską cenę musiałam go wrzucić do koszyka. Teraz jest to moje must have i już mam w zapasie kupioną następną buteleczkę. :)


Skład przeciętny, ale sama działania negatywnego na włosach nie zauważyłam. Zyskujemy nawilżenie, miękkość i gładkość. Mnie nie obciąża, ale generalnie strasznie cięzko czymkolwiek je obciążyć. Nie polecałabym osobom borykającym się z przetłuszczeniem, ewentualnie w celu zabezpieczenia końcówek.  Zapach według mnie jest fenomenalny, domownikom się nie podoba. Opakowanie strasznie niepraktyczne, cena jak już wyżej wspomniałam w porządku - 5 zł :)


A teraz żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr. 

bez odżywki i z odżywką :)

Spotkałyście się z tą odżywką? :)

9 komentarzy:

  1. Faktycznie podkręca włoski ;) Ja się nie spotkałam, w ogóle dawno z żadną moje włosy się nie spotkały, nie jest dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pisałam o niej i znasz moje zdanie :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej odżywce, ale nigdy jej nie używałam.
    Efekt widać gołym okiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją, jeszcze w starej buteleczce. Mimo że nie jestem kręcona, bardzo ją lubię, zresztą szampon z tej serii też. Dla mnie ma zapach boski <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem z niego bardzo zadowolona! świetny ma zapach i nie przeciąża włosów a pomaga w rozczesywaniu i niesamowicie je upiększa!

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę o nim, ale jako pierwsze O w OMO ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli nie dla mnie, bo mam przetłuszczające ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Apteczka Babuni ma fajne niektóre produkty, ja używam balsamów do ciała :)

    OdpowiedzUsuń